مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-30اجتماعي

تردد در محدوده بین شهر و روستاهای بوکان ممنوع شد


لقمان خسروپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنین هرگونه ورود و خروج از شهر بوکان ممنوع شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا اهالی روستاهای تابع این شهرستان اجازه تردد و ورود به شهر را ندارند و ساکنان شهر نیز اجازه تردد به روستاهای این شهرستان و دیگر شهرها را مگر در مواقع بسیار ضروری و با دریافت مجوز تردد نخواهند داشت.

وی افزود: تمامی ادارات سطح شهرستان که دارای نیروهای غیربومی یا به جهت انجام وظایف کاری مستلزم عزیمت به روستاها یا دیگر شهرها هستند باید نسبت به صدور کارت شناسایی معتبر (کارت پرسنلی) و برگ ماموریت جهت اجازه تردد اقدام کنند.

وی ادامه داد: تردد خودروها نیز با بارنامه مواد غذایی، سوخت و درمان امکان پذیر است و خودروهای امدادی و بیماران خاص آن هم با کسب مجوز از شبکه بهداشت و درمان حق عبور دارند.

سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه واحدهای مرتبط با فعالیت های کشاورزی (مرغداری ها، دامداری ها و پرورش ماهی ) جهت صدور مجوز به جهاد کشاورزی و دامپزشکی مراجعه کنند، اضافه کرد: واحدهای تولیدی، صنعتی، تجاری و پخش مواد غذایی نیز باید مجوز لازم را از اداره صنعت، معدن و تجارت دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محدوده بین شهر و روستاهای بوکان ممنوع شد

تردد در محدوده بین شهر و روستاهای بوکان ممنوع شد