مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-30اجتماعي

دانش آموزان روستایی و عشایری در روزهای کرونایی از قافله آموزش بازنماندند


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از فراهم کردن بسترهای آموزشی برای دانش آموزانی که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند در ایام شیوع کرونا خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از فراهم کردن بسترهای آموزشی برای دانش آموزانی که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند در ایام شیوع کرونا خبر داد.

محمد زمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا، شورای آموزشی با حضور معاونان آموزشی، راهبران آموزشی و تربیتی و مسئولان مرتبط اداره کل فعال شده و تصمیمات لازم اخذ شده است.

وی افزود: قبل از ایام عید ویژه نامه ای با عنوان پیام سلامتی تدوین کردیم و برای مدارس روستایی و عشایری که از فضای مجازی بی بهره هستند، از طریق راهبران آموزشی ارسال کرده ایم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: برای پس از تعطیلات نوروزی نیز محتوایی برای تمام پایه های تحصیلی تحت عنوان درسنامه یا خودآموز در حال آماده سازی است که 16 فروردین رونمایی خواهد شد و 20 فروردین ماه برای دانش آموزان مدارس روستایی و عشایری که امکان بهره مندی از اینترنت را ندارند، ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان روستایی و عشایری در روزهای کرونایی از قافله آموزش بازنماندند

دانش آموزان روستایی و عشایری در روزهای کرونایی از قافله آموزش بازنماندند