مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:352020-03-30پزشكي

خیران کرمانشاهی بیش از چهار میلیارد ریال اقلام بهداشتی اهدا کردند


سید ارشیرشهبازی روز دوشنبه به ایرنا افزود: خریداری 2 دستگاه استخراج اتوماتیک اسیدهای نوکلییک DNA و RNA و کیت های مربوطه جهت انجام آزمایش تشخیص نهایی بیماران مشکوک به کرونا برای استفاده در آزمایشگاه معاونت بهداشتی و آزمایشگاه بیمارستان گلستان از جمله این تجهیزات اهدایی است.

او اهدا یک دستگاه احیا تنفسی بای پپ(BIPAP) به بیمارستان گلستان و 21 دستگاه پالس اکسی متر و تب سنج لیزری به بیمارستان گلستان و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه را از جمله اقدامات انجام شده توسط مجمع خیرین سلامت استان دانست.

او همچنین اهدا ماسک، دستکش، شیلد، مواد ضدعفونی کننده دست به مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، تهیه مواد گند زدایی سطوح معابر شهری و قرار دادن آن در اختیار سازمان آتش نشانی کرمانشاه برای انجام اقدامات لازم ،پرداخت 114 کمک هزینه تهیه مواد بهداشتی به بیماران نیازمند تحت پوشش شورای عالی بیماران خاص استانداری کرمانشاه به بیماران نیازمند و صعب الاعلاج را از دیگر خدمات ارایه شده توسط مجمع خیرین سلامت استان برای مقابله با کرونا ذکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تاکنون 213 نفر در استان کرمانشاه به بیماری کرونا مبتلا شده اند که 27 نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران کرمانشاهی بیش از چهار میلیارد ریال اقلام بهداشتی اهدا کردند

خیران کرمانشاهی بیش از چهار میلیارد ریال اقلام بهداشتی اهدا کردند