مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-30سياسي

تشکیل 8 کارگروه ذیل قرارگاه زیستی سپاه سمنان+ فیلم


فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تشکیل هشت کارگروه مختلف ذیل قرارگاه زیستی سپاه حضرت قائم استان خبر داد و گفت: ضدعفونی تمام شهرستان های استان سمنان به طور مستمر انجام می شود.

- سردار حمید دامغانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان همراه با دستگاه های استانی از ابتدای اعلام درگیری کشور و استان سمنان با ویروس کرونا و مشکلی در حوزه سلامت مردم ایجاد شد، در میدان حضور دارد.

وی بیان کرد: هشت کارگروه مختلف ذیل قرارگاه زیستی که در مجموعه سپاه استان سمنان شکل گرفته، راه اندازی شده است و این کارگروه ها هر کدام در یکی از حوزه های موردنیاز استان سمنان که باید سپاه در آن ورود پیدا می کرد، مشغول به فعالیت شده اند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: تمام ظرفیت ها بسیج شده است و یکی از این کارگروه ها، در حوزه ضدعفونی و گندزدایی از اماکن و معابر عمومی فعالیت دارد که با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که در سپاه وجود داشت و با نیروی انسانی آماده به کار بسیجی که همیشه پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده اند، در سطح گسترده ای از استان سمنان این طرح را اجرایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 8 کارگروه ذیل قرارگاه زیستی سپاه سمنان+ فیلم

تشکیل 8 کارگروه ذیل قرارگاه زیستی سپاه سمنان+ فیلم