مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-30سياسي

فرماندار داراب:کمترین ابتلا به کرونا در فارس مربوط به این شهرستان است


علی مظفری دوشنبه 11 فروردین 99 در مصاحبه با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مردم فهیم و همراه داراب با همراهی مدیران شهرستان، تمام دستورالمعل های ستاد بحران را در شهرستان اجرا کردند و همین امر سبب شد که تا امروز فقط یک مورد مثبت از اهالی شهرستان داراب داشته باشیم و این نشانگر فرهنگ بالای مردم این دیار است.

معاون استاندار فارس به تقسیم شهر داراب به 35 منطقه و تحویل آن به هر کدام از اداره های شهرستان سخن گفت و بیان کرد: مدیریت هر منطقه بر عهده رییس یک اداره است و تمام برنامه ریزی ها را آن مدیر و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران انجام می دهد که توزیع مواد ضدعفونی کننده و همچنین توزیع اقلام غذایی برای افراد مستضعف از وظایف آن اداره است.

وی همچنین به گندزدایی و ضدعفونی کردن شهرها و روستاهای شهرستان داراب اشاره کرده و افزود: شهرداری ها؛ دهیاری ها؛ جهاد کشاورزی و کشاورزان؛ بسیج؛ خیرین و .

همه و همه پای کار آمدند تا در یکماه گذشته با محلول آب ژاول که توسط آبفای روستایی شهرستان و استخر فیروزآبادی شهر داراب در حال تولید است تمام معابرعمومی، مغازه ها، اداره ها، بیمارستان و تمام نقاط پر رفت و آمد را ضدعفونی کنیم.

فرماندار ویژه داراب در ادامه از کسبه و بازاریان تشکر ویژه کرد و گفت: این اصناف بیش از یک ماه است که به شعار درخانه می مانیم گوش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار داراب:کمترین ابتلا به کرونا در فارس مربوط به این شهرستان است

فرماندار داراب:کمترین ابتلا به کرونا در فارس مربوط به این شهرستان است