مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-30اقتصادي

بودجه شهرداری بناب در سال جاری بیش از 90 میلیارد تومان است


محبوب تیزپاز نیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انجام اقدامات مختلف و آغاز پروژه های جدید عمرانی در شهر بیانگر حال خوب عمرانی شهر بناب در سال جدید است.

وی افزود: بودجه شهرداری بناب در سال گذشته 55 میلیارد و 200 میلیون تومان بود که 41 میلیارد تومان آن تحقق یافت، ولی شهرداری بناب برای سال 1399 بودجه ای برابر با 90 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته است که 56 میلیارد و 300 میلیون آن برای انجام طرح های عمرانی در نظر گرفته شده است.

شهردار بناب ادامه داد: بودجه عمرانی شهرداری بناب نسبت به سال قبل 74 درصد افزایش نشان می دهد که با تصویب این بودجه 4 برابر سال گذشته کار عمرانی انجام خواهیم داد.

تیزپاز نیاری بیان کرد: شهرداری ها برای اینکه بتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند باید بر پنج محور استراتژیک مدیریت شهری برنامه داشته باشند که داشتن کارخانه آسفالت، گلخانه، کارخانه شن و ماسه، ماشین آلات سنگین و کارگاه تولید قطعات بتنی از جمله آنهاست؛ کارهای اولیه کارخانه شن و ماسه و آسفالت آغاز شده که امیدواریم با نصب و تجهیز کارخانه آسفالت از تیرماه سال جاری شاهد تولید آسفالت توسط خود شهرداری باشیم و مقدمات خرید کارخانه آسفالت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری بناب در سال جاری بیش از 90 میلیارد تومان است

بودجه شهرداری بناب در سال جاری بیش از 90 میلیارد تومان است