مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-30اقتصادي

تامین مالی پروژه های بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه


طبق مذاکرات صورت گرفته، بازار سرمایه با سرمایه ای بیش از 4000 میلیارد تومان با هدف حمایت از فعالان اقتصادی، آماده تامین مالی پروژه های بخش خصوصی کیش است.

- طبق مذاکرات صورت گرفته، بازار سرمایه با سرمایه ای بیش از 4000 میلیارد تومان با هدف حمایت از فعالان اقتصادی، آماده تامین مالی پروژه های بخش خصوصی کیش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر آخوندی - معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش - با اشاره به ظرفیت صدها هزار میلیارد تومانی صندوق های سرمایه گذاری مشترک فعال در بورس، اظهار کرد: بر این اساس این آمادگی وجود دارد تا با مشارکت این صندوق ها، سرمایه لازم برای بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه تامین شود.

‎وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با گروه های مالی ارایه کننده خدمات بازار سرمایه در این خصوص گفت: در پی درخواست مجموعه های تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار، با ایجاد نمایندگی آنها در جزیره کیش موافقت شد و مقرر شد این نهادهای مالی فعال در بازار سرمایه با توجه به نیازها و موضوع فعالیت بخش خصوصی، ابزارهای تامین مالی متناسب با هر پروژه را طراحی و پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس به تامین مالی آنها مبادرت کنند.

با توجه به وجود سرمایه بیش از صد هزار میلیارد تومانی صندوق های بورسی، امکان افزایش سقف تامین مالی با توجه به مشخصات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی پروژه های بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه

تامین مالی پروژه های بخش خصوصی کیش از طریق بازار سرمایه