مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 09:002020-03-30اقتصادي

رییس فدراسیون نجات غریق: بخاطر به صفر رسیدن درآمدزایی نیروها را کاهش می دهیم


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با توجه به این که درآمدزایی فدراسیون به صفر رسیده است چاره ای نداریم که با کاهش نیروها شرایط را طوری مدیریت کنیم که بحران به پایان برسد.

- رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با توجه به این که درآمدزایی فدراسیون به صفر رسیده است چاره ای نداریم که با کاهش نیروها شرایط را طوری مدیریت کنیم که بحران به پایان برسد.

ایلخان نوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی استخرها دورها و کلاس های آموزشی از اول اسفند تا الان متاسفانه درآمدزایی فدراسیون به صفر رسیده است و در حال حاضر چاره ای نداریم که با کاهش نیروها شرایط را طوری مدیریت کنیم تا بحرانی که در حال حاضر کشور را تهدید می کند به پایان برسد.

وی گفت: از اول اسفند تا امروز تمام فعالیت های فدراسیون نجات غریق و غواصی اعم از آب درمانی، غواصی، نجات غریق ، برگزاری دوره های آموزشی و کلیه مسابقات تعطیل شده و شرایط به گونه ای بوده که ما نتوانستیم در این دو ماه درآمد زایی خاصی داشته باشیم و این مسئله سبب شد تا درآمدهای فدراسیون به صفر برسد.

ما برای مدیریت این بحران چاره ای نداریم که تعدادی از نیروهای خود را کاهش دهیم تا بتوانیم شرایط را تا زمانی که ویروس کرونا در کشور از بین برود به درستی مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون نجات غریق: بخاطر به صفر رسیدن درآمدزایی نیروها را کاهش می دهیم

رییس فدراسیون نجات غریق: بخاطر به صفر رسیدن درآمدزایی نیروها را کاهش می دهیم