مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 09:052020-03-30اقتصادي

بندر شهید رجایی تمام امکانات خود را برای تحقق جهش تولید بکارگرفته است


الله مراد عفیفی پور روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزایش قدرت رقابت پذیری با دیگر بنادر دنیا را سرمایه گذاری، حضور پررنگ و تقویت بنگاه های تولیدی عنوان کرد وافزود: لازمه جهش تولید و توسعه اقتصادی حضور هدفمند شرکت های تولیدی و صنعتی در مناطق ویژه اقتصادی است.

وی بیان داشت: چشم اندازهای توسعه ای از حیث سرمایه گذاری دربنادر استان هرمزگان و بویژه بندرشهید رجایی با هدف تقویت و تعمیق زنجیره تولید و براساس چشم اندازها و مصوبات ابلاغی هدف گذاری خواهدشد.

مدیرکل بنادر ودریانوردی هرمزگان، تمرکز و حمایت از سرمایه گذاری ها با هدف ایجاد فعالیت های تولیدی و ارزش افزوده درمنطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، توسعه زیرساخت ها در پسکرانه بنادر براساس نیازهای متقاضیان امر تولید، اتخاذ سیاست های متوازن حمایتی از فعالیت های تولیدی و همچنین استقبال و ایجاد فرصت برای حضور شرکت های دانش بنیان تولیدی در بنادر استان را مهم ترین رویکردهای کاری در سالجاری برشمرد.

عفیفی پور با تاکید بر افزایش فعالیت های تولیدی درسال جدید با بهره گیری از دانش و فن‏آوری روز آمد، براساس الزام های زیست محیطی گفت: آنچه موجب رقابت پذیری را فراهم نموده و بنادر را رو به پیشرفت به جلو می‏برد و به صرفه‏ جویی فراوان در زمان و هزینه‏ ها می‏انجامد بسط و گسترش سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر شهید رجایی تمام امکانات خود را برای تحقق جهش تولید بکارگرفته است

بندر شهید رجایی تمام امکانات خود را برای تحقق جهش تولید بکارگرفته است