مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 09:102020-03-30اقتصادي

کاهش 50 درصدی مصرف بنزین در یاسوج/ صدور 20 فقره جریمه 500 هزار تومانی در روز


فرماندار بویراحمد از کاهش روزانه 50 درصد مصرف بنزین نسبت به گذشته در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

- شاهرخ کناری در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به آخرین اقدامات ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: یکی از موضوعات رفاه حال کسانی است که در ایستگاه های غربالگری و ایست و بازرسی شبانه روز فعالیت می کنند به همین منظور چندین عدد سایه بان برای حفظ این عزیران از گرما و باران به مبلغ هر یک 700 هزار تومان ن خریداری و در مبادی و ایستگاه ها نصب کردیم.

فرماندار بویراحمد گفت: در ایست و بازرسی جاده اقلید قبلا هلال احمر وظیفه غربالگری را بر عهد داشت ولی اکنون کار به یگان ویژه نیروی انتظامی سپرده شده است.

وی با اشاره به اتفاق خوبی که بعد از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفته یعنی کاهش مصرف بنزین اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح کاهش مصرف 50 درصدی بنزین را در یاسوج نسبت به قبل داریم.

این مسوول گفت: کمیته بهداشت شهرستان فردا برگزار می شود و با مصوباتی که خواهیم داشت ضد عفونی و گندزدایی همه نقاط شهری و روستایی شهرستان بویراحمد را با همکاری تیپ 48 فتح و سپاه و شهرداری و سایر دستگاه ها انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی مصرف بنزین در یاسوج/ صدور 20 فقره جریمه 500 هزار تومانی در روز

کاهش 50 درصدی مصرف بنزین در یاسوج/ صدور 20 فقره جریمه 500 هزار تومانی در روز