مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-30اقتصادي

500 هزار تومان جریمه برای پرسه زدن در شهر


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه دور دور و پرسه زدن بیهوده در شهر ممنوع است و این ممنوعیت در روز 13 فروردین تشدید خواهد شد، - علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و قطع زنجیره آن طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در حال اجراست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان افزود: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه کنی بیماری کرونا در استان زنجان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی به از سفر به زنجان خودداری کنند.

   وی با اشاره به اینکه از آغاز اجرای این طرح تاکنون 50 خودروی غیربومی 500 هزار تومان جریمه شده اند، گفت: اجرای این طرح تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

شیرمحمدی همچنین بحث ممنوعیت خروج از درب منزل نیز گفت: فعلا در این باره دستورالعملی صادر نشده است، اما قطعا با افرادی که بیخود در شهر پرسه بزنند برخورد می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه دور دور و پرسه زدن بیهوده در شهر ممنوع است و این ممنوعیت در روز 13 فروردین تشدید خواهد شد، گفت: جریمه این نوع پرسه زدن ها 500 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار تومان جریمه برای پرسه زدن در شهر

500 هزار تومان جریمه برای پرسه زدن در شهر