موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-30اقتصادي

فرماندار ساوه از کاهش 42 درصدی میزان بستری های کرونا در روزهای اخیر خبر داد


فرماندار ساوه از کاهش 42 درصدی میزان بستری در روزهای اخیر نسبت به گذشته خبر داد و افزود: میزان غربالگری در ساوه از مرز 175 هزار نفر عبور کرده است و در این حوزه به شاخص سبز رسیدیم.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه از کاهش 42 درصدی میزان بستری در روزهای اخیر نسبت به گذشته خبر داد و افزود: میزان غربالگری در ساوه از مرز 175 هزار نفر عبور کرده است و در این حوزه به شاخص سبز رسیدیم.

علی میرزایی در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی که با حضور استاندار مرکزی در ساوه برگزار شد، اظهار کرد: ساوه به لحاظ مجاورت با کانون های آلوده شیوع کرونا نظیر قم و تهران در شرایط خاصی قرار دارد و وجود طبقات و لایه های اجتماعی و شرایط منحصر به فرد، آمار شیوع بیماری را در این منطقه افزایش داده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری در ساوه تاکنون 847 نفر در مراکز درمانی ساوه پذیرش شدند که از این تعداد نمونه، آزمایش 823 نفر برای بررسی کرونایی بودن انجام شده است.

در مجموع تاکنون، نتیجه آزمایش 396 نفر مثبت اعلام شده است و در حال حاضر 33 بیمار در بیمارستان شهید مدرس و 28 نفر در بیمارستان شهید چمران بستری هستند.

وی افزود: محورهای فرعی مسدود و محورهای اصلی تحت کنترل و غربالگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوه از کاهش 42 درصدی میزان بستری های کرونا در روزهای اخیر خبر داد

فرماندار ساوه از کاهش 42 درصدی میزان بستری های کرونا در روزهای اخیر خبر داد