مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 09:452020-03-30سياسي

فرماندار: امنیت در زندان ملایر حاکم است


قدرت الله ولدی در نشست ویدیو کنفرانس استاندار همدان با فرمانداران اظهار داشت: برای حفظ این امنیت و آرامش نیز روز گذشته/یکشنبه/ تمرین اقتدار در زندان ملایر برگزار شد.

وی افزود: با همکاری دستگاه قضایی زندانیانی که از نظر قانونی مانعی برای مرخصی نداشتند، به مرخصی رفتند و برای مابقی زندانیان نیز تدابیر بهداشتی به صورت کامل برقرار است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به بازدید از زندان ملایر بیان کرد: مشکلات و مسایل بهداشتی و مراقبتی از نزدیک احصا و دستورات لازم برای رفع این مسایل صادر شد.

ولدی با بیان اینکه برقراری امنیت و مسایل بهداشتی و روانی زندانیان و خانواده آنان از دغدغه مهم ما بود تاکید کرد: در این راستا از همان مراحل ابتدایی شیوع ویروس کرونا مسایل و مشکلات را از نزدیک بررسی و تصمیم هایی برای رفع احتمالی مشکلات زندانیان اتخاذ شد.

وی ضمن تقدیر از تدابیر ارزنده استاندار همدان در کنترل و مقابله با ویروس کرونا گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با همت دستگاه های اجرایی این شهرستان در حال انجام است.

معاون استاندار همدان ادامه داد: تمامی مبادی ورودی این شهرستان به صورت شبانه روزی کنترل می شود و راه های فرعی نیز طبق مصوبات طرح، مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: امنیت در زندان ملایر حاکم است

فرماندار: امنیت در زندان ملایر حاکم است