مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 10:002020-03-30سياسي

ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی شرایط حوزه های علمیه را تغییر داد


ارتحال عالم ربانی و فقیه صمدانی آیت الله سید جعفر کریمی در شرایط کنونی داغ حوزه های علمیه و جمع مؤمنینی که به خدمات شایان این فقیه عالیقدر آگاهی دارند را ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در پی ارتحال آیت الله سیدجعفر کریمی پیام تسلیتی از سوی آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم  مازندران در خبرگان رهبری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و یک فعال سیاسی  صادر شده است.

متن پیام به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم / انا لله و انا الیه راجعون ارتحال عالم ربانی و فقیه صمدانی آیت الله سیدجعفر کریمی در شرایط کنونی داغ حوزه های علمیه و جمع مؤمنینی که به خدمات شایان این فقیه عالیقدر آگاهی دارند را ، دو چندان کرده است.

آیت الله سید جعفر کریمی برگ درخشانی از کتاب قطور روحانیت شیعه در ساده زیستی و پرهیز از زخارف دنیایی و آراسته به اندیشه ها و افکار بلند اسلامی در خدمت به جامعه و تربیت انسان های عدالت جو و ظلم ستیز و خادم دین و دنیای جامعه بود.

این استاد برجسته حوزه که از سال 1344 در نجف به نهضت امام خمینی(ره) پیوست، تا آخرین روز حیات طیبه بنیانگذار جمهوری اسلامی در خدمت آرمان های انقلاب اسلامی قرار داشت و با زعامت مقام معظم رهبری نیز با وثاقت و تحت اوامر ولی امر مسلمین به وظایف انقلابی خود عمل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی شرایط حوزه های علمیه را تغییر داد

ارتحال آیت الله سید جعفر کریمی شرایط حوزه های علمیه را تغییر داد