مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-30سياسي

پارسایی خواستار تشکیل جلسات علنی مجلس شد


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از علی لاریجانی رییس مجلس خواست که دستور تشکیل جلسات مجلس را با حفظ تدابیر ایمنی لازم صادر کند.

- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از علی لاریجانی رییس مجلس خواست که دستور تشکیل جلسات مجلس را با حفظ تدابیر ایمنی لازم صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام پارسایی در بخش هایی از این نامه نوشته است: ما وکلای مردم، مادام که دل در گرو خدمت به مخلوق خدا بستیم و شانه های مان را مهیای برداشتن باری از دوش مردم فهیم و زجرکشیده کردیم، عهدی با مردم بستیم که الزاماً یکطرفه گسستنی نیست.

خود را مردمی و زبان گویای مردم معرفی کردیم و هم از این رو مقبول و برگزیده شدیم.

وی تاکید کرد: مفروض بفرمایید لشکر پیروز مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران و تمامی کادر درمانی، آزمایشگاهی و خدماتی حوزه سلامت اعم از زن و مرد فوج فوج خسته اما شجاعانه و غیرتمندانه سینه های سترگ شان را آماج بلای جانسوز و قهار ویروس کرونا بنمایند و خودسوزانه فدای مردمشان گردند و این ایام وانفسا و این زمستان گذار تاریخ سلامت مرز و بوم مان هم به رسم قهر تاریخ و طبیعت بگذرد؛ لکن این ننگ خواهد ماند که نمایندگان این مردم مبتلا، در کنجی خزیده و طالب عافیت نفس خویش بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارسایی خواستار تشکیل جلسات علنی مجلس شد

پارسایی خواستار تشکیل جلسات علنی مجلس شد