مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:062020-03-30سياسي

مردم از حضور در پارک ها و تفرجگاه ها خودداری کنند


سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا در قالب تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرداری های استان موظف به ممانعت از ورود مردم به پارک های سطح شهر می شوند و نیروی انتظامی نیز در راستای حمایت از این طرح با شهرداری ها همکاری خواهند داشت.

وی اضافه کرد: با افرادی که با شهرداری ها در این راستا همکاری نداشته باشند بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برخورد قانونی خواهد شد لذا انتظار می رود مردم امسال بویژه در 13 فروردین برای حضور در بیرون از خانه و طبیعت گردی برنامه ریزی نداشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج نیز در این ارتباط گفت: با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و در جهت تحقق دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال کرونا، از روز جمعه هشتم فروردین ورودی تمام پارک ها و بوستان ها از جمله پارک جنگلی آبیدر و پارک ملت (دیدگاه) مسدود شده است.

لقمان حیدری افزود: در پارک هایی نظیر پارک میدان نبوت که مسدود کردن ورودی آن امکانپذیر نسیت، نیروهای شهرداری جهت جلوگیری از تجمع شهروندان مستقر می شوند.

بوستان ها، پارک ها و تفرجگاه های تمام مناطق کشور در 12 و 13 فروردین در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و رعایت فاصله اجتماعی تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از حضور در پارک ها و تفرجگاه ها خودداری کنند

مردم از حضور در پارک ها و تفرجگاه ها خودداری کنند