مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:062020-03-30اقتصادي

ورودی جاده آبادان از سمت خرمشهر بسته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری آبادان سید زین العابدین موسوی بیان کرد: مسیر خرمشهر به آبادان طبق دستورالعمل طرح محدویت در شهرستان آبادان به صورت محدود بسته است.

وی افزود: این اقدام به نفع هر 2 شهرستان است و قصد نداریم برای مردم زحمت و سختی به وجود آید ولی به مردم آبادان و خرمشهر توصیه می کنم در شهرهای خود بمانند زیرا این مسیر در کنترل شدید است.

فرماندار ویژه آبادان گفت: فقط برخی خودروهای اورژانسی، سوخت، مواد غذایی و کارکنان شرکت ها که حضور آنها در محل کار لازم است حق تردد بین 2 شهر را دارند و شهروندان عادی مجاز به تردد نیستند.

بر اساس این گزارش با دستور فرماندار ویژه آبادان و معاون استاندار خوزستان از تاریخ 13 فروردین رسته های شغلی مکانیک، تراشکار، جلوبندی ساز، برق خودرو و باطری فروش، آپاراتی، کلیدسازی، تعمیرکاران لوازم برقی منزل، تعمیرآبگرمکن و گازخانگی، تعمیرکاران لوله کشی آب و گاز و تعمیرکاران دستگاه تصفیه آب خانگی که دارای پروانه کسب هستند با رعایت موازین بهداشتی می توانند فعالیت کنند.

همچنین بازارهای شهید ارغنده،جمشیدآباد،ایستگاه هفت، فیه آبادان فقط برای قصابان و مرغ فروشی ها و نانوایی ها، لبنیات، خواربار، میوه فروشان مسقف فقط در خیابان های اصلی غیر از بازارها باز هستند و بقیه صنوف تا اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی جاده آبادان از سمت خرمشهر بسته شد

ورودی جاده آبادان از سمت خرمشهر بسته شد