مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:062020-03-30سياسي

اجرای طرح ضربتی جمع آوری متکدیان و زباله گردها در قوچان


هادی رجایی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع کرونا، در جلسات ستاد پیشگیری و مبارزه با این بیماری تمامی کانون ها و مکان هایی که احتمال شیوع و گسترش بیماری وجود داشت بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه اتخاذ شد که تاکنون اقدامات خوبی هم انجام شده است.

وی با بیان اینکه زباله گردها و متکدیان به عنوان یکی از کانون های انتشار ویروس در شهرستان شناسایی شده است ادامه داد: طرح جمع آوری و ساماندهی این قشر با همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، بهزیستی، کمیته امداد و پشتیبانی دادستانی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان آغاز شد.

وی گفت: در اجرای این طرح طی ساعات خاص جمع آوری این قشر آسیب پذیر انجام و نسبت به شناسنامه دار شدن آن ها اقدام می شود.

رجایی نیا افزود: تعهداتی نیز مبنی بر فعالیت نکردن آنان در طول مدت شیوع این بیماری از این افراد و خانواده های آن ها گرفته می شود و با توجه به وضعیت نامناسب مالی این قشر سعی شده است با کمک هزینه های معیشتی توسط دستگاه های حمایتی عضو طرح از قبیل بهزیستی و کمیته امداد مشکلات این قشر کاهش یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون در این راستا 29 متکدی و زباله گرد جمع آوری و برای آنها فرم های ساماندهی تکمیل شده است اظهار داشت: پس از پشت سر گذاشتن بحران کرونا، طرح جامع تری را برای ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی جمع آوری متکدیان و زباله گردها در قوچان

اجرای طرح ضربتی جمع آوری متکدیان و زباله گردها در قوچان