مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:202020-03-30اجتماعي

قدردانی از پرسنل بهشت زهرای تهران(س) توسط سازمان بازرسی کل کشور


با حضور بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی کل کشور و برخی مدیران شهری از پرسنل بهشت زهرای تهران(س) قدردانی شد.

- قدردانی از پرسنل بهشت زهرای تهران(س) توسط سازمان بازرسی کل کشور با حضور بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی کل کشور و برخی مدیران شهری از پرسنل بهشت زهرای تهران(س) قدردانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی بلندیان - بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی کل کشور، مسعود نصرتی - جانشین، رجب صلاحی - معاون و راضی - مدیر کل سازمان شهرداری های کشور و مجتبی یزدانی - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران - با حضور در سایت کرونای سازمان بهشت زهرا(س) تهران ضمن بازدید از انجام روند مراحل امور شرعیات و رعایت مسایل بهداشتی از تلاش های شبانه روزی و گمنام پرسنل این سازمان تجلیل کردند.

در این بازدید که در روز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) علمدار کربلا و با حضور سعید خال - مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) - و جمعی از روحانیون و ناظرین شرعی این سازمان و متخصصان بهداشتی و پزشکی کشور انجام شد، بلندیان و هیئت همراه با تجهیزات لازم حفاظت فردی مورد نیاز جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضمن بازدید از روند امور رتق و فتق اموات مسلمین و تکریم و تعظیم خانواده های داغدار و بویژه انجام کلیه امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از پرسنل بهشت زهرای تهران(س) توسط سازمان بازرسی کل کشور

قدردانی از پرسنل بهشت زهرای تهران(س) توسط سازمان بازرسی کل کشور