مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 12:052020-03-30پزشكي

‍ تقدیر دانشگاهیان دانشگاه زابل از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل


دانشگاهیان «دانشگاه زابل» از مجموعه «دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل مدافعان سلامت و پیشگامان خط مقدم مبارزه و مهار همه گیری کرونا» در حوزه سیستان تقدیر کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دانشگاهیان دانشگاه زابل از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل مدافعان سلامت و پیشگامان خط مقدم مبارزه و مهار همه گیری کرونا در حوزه سیستان تقدیر کردند.

وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعا.

هرکس، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را از مرگ نجات داده است – {آیه 32، سوره مبارکه مائده} میهن پرستی و نوع دوستی را حد و مرزی متصور نیست و خوشا فرهنگ پربار ایران زمین، بزرگ مردان و زنان نیکو خصالی در دامان خود پرورانده است که به فروغِ علم و با خصلت حِلم، معناگرِ ژرف ترین جنبه های ایثار و فداکاری هستند.

آنهایی که با جانفشانی و سخت کوشی در خط نخست پاسداری از سلامت و امنیت بهداشتی جامعه، دانش و تلاش خویش را تا پای جان در راه زدودن درد و رنج از جسم و روان بیماران و دمیدن شوق زندگی در جامعه نثار نموده اند.

بدین وسیله، خانواده بزرگ دانشگاه زابل، مراتب عمیق سپاس و قدردانی خود را به جهادگران و جان برکفان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زابل ، به ویژه پزشکان و پرستاران ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ تقدیر دانشگاهیان دانشگاه زابل از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل

‍ تقدیر دانشگاهیان دانشگاه زابل از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زابل