مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 13:152020-03-30اقتصادي

ورود افراد غیربومی به شهر شاهدیه ممنوع شد


سیدعلی میرنژاد روز دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شاهدیه افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا و همچنین کنترل هرگونه افزایش این بیماری مقرر شد از امروز تا 20 فروردین ماه ورود افراد غیربومی و غیرساکن به شهر شاهدیه ممنوع و در صورت رویت خودروی غیرساکن در شهر شاهدیه جریمه 500 هزار تومانی و همچنین توقیف یک ماهه و دیگر برخوردهای قانونی صورت گیرد.

وی ادامه داد: همچنین هر گونه توقف توسط افراد بومی یا غیربومی در پارک ها، فضای سبز و کوچه باغ های شهر شاهدیه ممنوع بوده و برخورد قانونی صورت می گیرد و با همکاری نیروهای راهور، شهرداری و بسیج نسبت به انتقال آن به پارکینگ اقدام خواهد شد.

شهردار شاهدیه گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون اقدامات بسیار زیادی برای پیشگیری از این بیماری انجام شده که خرید لباس مخصوص، ماسک و دستکش برای پرسنل شهرداری بویژه نیروهای خدمات شهری و همچنین ضدعفونی اماکن عمومی در چندین نوبت و همه محلات شهر شاهدیه با همکاری نیروهای مردمی برخی از این اقدامات است .

میرنژاد ادامه داد: با توجه به دستور ستاد استانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا همه خروجی ها و ورودی های شهر شاهدیه از مسیر کمربندی و جاده کنارگذر با ایجاد خاکریز و راه بند به طور کامل مسدود شده و تنها مسیر عبور و مرور از میدان مدرسی و شهر یزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود افراد غیربومی به شهر شاهدیه ممنوع شد

ورود افراد غیربومی به شهر شاهدیه ممنوع شد