مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 13:252020-03-30اقتصادي

15 واحد صنفی متخلف پلمب شد


سرهنگ نور محمد فتحی زاده روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت کلیه واحدهای صنفی غیر ضروری با محدودیت روبرو شده و باید تعطیل شوند.

وی افزود: اکنون هیچ گونه محدودیتی در ارایه خدمات و کالاهای ضروری به مردم و تامین مایحتاج آن ها وجود ندارد و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی بازدید از اماکن تجاری و واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار داده و از تعداد 843 واحد صنفی فعال به صورت محسوس و نامحسوس از ابتدای سال جدید بازدید کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این بازدید ها برای 43 واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمب صادر، 15 واحد صنفی متخلف پلمب و 56 مورد نیز تعهد کتبی صادر شد .

فتحی زاده اظهار داشت:در بازدید از تعدادی از این واحدهای صنفی نیز 2 هزار و 330 قرص غیر مجاز، 28 هزار عدد دستکش ، 200 بطری الکل و 800 عدد ماسک احتکارشده کشف شد.

وی یادآورشد : ماموران نظارت صنوف بویژه عدم فعالیت واحدهای صنفی از جمله چایخانه ها و قلیان سراها، تالارها، آرایشگاه ها، باشگاههای بدنسازی، فروشگاه های لوازم ارایشی و بهداشتی دردستورکارقرار دادند.

وی با بیان این که نظارت بر اماکن عمومی به ویژه مراکز اقامتی و پذیرایی با شدت ادامه دارد گفت : با هنجارشکنان برابر قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد صنفی متخلف پلمب شد

15 واحد صنفی متخلف پلمب شد