مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 13:452020-03-30اقتصادي

کاهش تردد در جاده های گلستان و چند خبر کوتاه از کرونا


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که با شیوع ویروس کرونا و استقبال شهروندان از شعار در خانه می مانیم با هدف کاهش زنجیره انتقال این ویروس، تردد خودرو در جاده های این استان از ابتدای سال تا 9 فروردین ماه 69 درصد نسبت مدت مشابه سال قبل کمتر شد.

مهدی میقانی اظهار داشت: در این مدت تعداد کل تردد خودرو ثبت شده در جاده های استان، بیش از یک میلیون و 785 تردد بود و روزانه به طور میانگین 199 هزار و 723 خودرو در جاده های استان تردد کردند که بیشترین تردد مربوط به محور علی آباد - گرگان بود.

** فرمانده انتظامی گلستان از اعمال جریمه پنج میلیون ریالی 127 راننده متخلف در راستای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در این استان خبر داد و گفت : همچنین در این زمینه 14 دستگاه خودرو توقیف و برای مدت یک ماه به پارکینگ هدایت شد.

سرتیپ دوم ستاد روح الامین قاسمی با اشاره به مسدود بودن همه راه های ارتباطی به تفرجگاه ها، پارک ها و مراکز تفریحی استان، بیان کرد: پیش بینی لازم برای کنترل تمامی راه های ارتباطی به تفرجگاه ها و مسدود شدن آنها در روز 12 و 13 فروردین ماه شده و با استقرار نیرو از ورود مردم و خودرو به تفرجگاه ها تا پایان طرح جلوگیری به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد در جاده های گلستان و چند خبر کوتاه از کرونا

کاهش تردد در جاده های گلستان و چند خبر کوتاه از کرونا