مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 13:552020-03-30اقتصادي

زنبورداران کوچ رو آستارا برگ تردد می گیرند


فرماندار آستارا روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا در فرمانداری این شهرستان گفت: با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی شهرها و استان ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برای زنبورداران کوچنده این شهرستان از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آستارا برگ تردد صادر می شود.

حسن رستم زاد ادامه داد: زنبورداران از اقشار زحمتکش و تاثیرگذار در بخش کشاورزی آستارا هستند و از همه ظرفیت های اداری برای تسهیل بازگشت و انتقال اسباب و امکانات آنها استفاده می کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی آستارا نیز در این جلسه اظهار کرد: آستارا به معنای خاص، جمعیت عشایر ندارد اما زنبورداران این شهرستان همه ساله از مناطق جلگه ای به استان هایی نظیر مازندران کوچ می کنند و اکنون زمان بازگشت آنهاست.

ایرج شیارکار افزود: زنبورداران آستارا با وسایل نقلیه شخصی کوچ می کنند و حدود 34 هزار کندوی زنبور دارند و با تولید سالانه 800 تن عسل، رتبه دوم تولید این محصول را در استان گیلان به خود اختصاص داده اند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنبورداران کوچ رو آستارا برگ تردد می گیرند

زنبورداران کوچ رو آستارا برگ تردد می گیرند