مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:152020-03-30اقتصادي

دامپزشکی آستارا کامیون های واردات گوشت را ضدعفونی کرد


حبیب بنی رستم عصر دوشنبه در شبکه دامپزشکی آستارا اظهار کرد: کامیون های واردات فراورده های خام دامی، طی هفته گذشته از جمهوری آذربایجان وارد آستارا شده بودند و اداره پایانه مرزی این شهرستان در عملیات ضدعفونی و گندزدایی آنها همکاری کرد.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با بیماری کرونا امروز یک واحد قصابی در بازار لوندویل به دلیل تخلفات مکرر و متعدد بهداشتی، با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی آستارا تا اطلاع ثانوی پلمب و متصدی آن به دادگاه معرفی شد.

رییس شبکه دامپزشکی آستارا افزود: دام های فاقد مجوز حمل و توقیفی، به نزدیکترین کشتارگاه در شهرستان تالش فرستاده می شوند و در صورت آبستن بودن دام ماده یا مشخص شدن صاحب آن، با اخذ تعهد رسمی مبنی بر خودداری از حمل و نقل غیرمجاز، دام به صاحبش تحویل داده می شود.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می شود که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشکی آستارا کامیون های واردات گوشت را ضدعفونی کرد

دامپزشکی آستارا کامیون های واردات گوشت را ضدعفونی کرد