مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:152020-03-30اجتماعي

روز طبعیت کرونا را با خود به روستا نیاورید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روستاییان مهمان نواز امسال به دلیل خطر شیوع بیماری کرونا، عذر مهمانان را خواستند و انتظار دارند که شهرنشینان به خواسته آنها احترام بگذارند.

ویروس کرونا از ابتدای امسال تمام رسم و رسوم ایرانی را نشانه گرفته است و با توجه به انتقال سریع بیماری امسال سیزده شهروندان در کنار سبزه و آب روان روستاهای زیبای شهرستان پردیس به در نمی شود.

شیوع بی هنگام کووید 19 از چند ماه گذشته، نسخه دوری و دوستی را برای همه ایرانیان مهمان نواز پیچیده و آنها دیگر از ترس ابتلا و از سراجبار در روز طبیعت پذیرای مهمان نیستند.

قرنطینه، غربالگری اجتماعی، برگرداندن مسافران از ورودی شهرها و روستاها، تعطیلی اصناف غیرضروری و بستن مغازه ها و سایر اقدامات پیشگیرانه همه و همه یک معنا دارند؛ محافظت از جان شهروندانی که مراقبت خود نیستند و با بی توجهی خود سلامت سایرین را هم در معرض خطر قرار می دهند.

روستاییان بیش از شهرنشینان به آداب و رسوم قدیمی پای بندند و ترک موقت دید و بازدید نوروزی و سایر آداب و رسوم زیبای نوروزی برای قدیمی های روستا سخت تر است.

برخی ازروستاییان با اجرای طرح فاصله اجتماعی مخالفند آنها دوست دارند مانند ایام گذشته به راحتی در روستا رفت وآمدکنند ازهوای بهاری لذت ببرند، بزرگترها سرآمدن عمر را دست خدا دانسته و دوری کردن از هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز طبعیت کرونا را با خود به روستا نیاورید

روز طبعیت کرونا را با خود به روستا نیاورید