مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:402020-03-30حوادث

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن و فریدونکنار


فرماندهان انتظامی شهرستان تنکابن و فریدونکنار از کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در این دو شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدصادق شاه نظری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان توسط قاچاقچیان محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش نشتا با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به کشف محل دپوی چوب توسط متهمان شدند، افزود: با حضور ماموران در منطقه متهمان متواری و در بازرسی از محل دپوی چوب توسط آنان 2 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 100 میلیون ریال کشف و به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

*کشف 3 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در فریدونکنار  حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار نیز از توقیف نیسان با 3 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پس از هماهنگی های قضایی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 3 تن چوب جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن و فریدونکنار

کشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن و فریدونکنار