مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 16:252020-03-30اقتصادي

روزانه 30 هزار ماسک در کارگاه های خانگی اوقاف یزد تولید می شود


رییس اداره اوقاف شهرستان یزد با اشاره به اینکه اوقاف یزد پابه پای سفیدپوشان سنگر سلامت در تلاش برای مبارزه با کروناست، گفت: روزانه 30 هزار ماسک در کارگاه های خانگی اوقاف تولید می شود.

- محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در یزد تاکنون بیش از 400 هزار ماسک در کارگاه های تجمعی و خانگی اوقاف، تولید و بین گروه های هدف توزیع شده است.

وی بیان کرد: در این کارگاه ها به طور متوسط روزانه 30 هزار ماسک و 500 لباس کادر درمانی بیمارستان ها به همت 300 خیاط آموزش دیده تولید می شود.

کاظمی با بیان اینکه ماسک های تولیدی پیش از توزیع، مراحل استرلیزه و ضدعفونی شدن را طی می کنند، اظهار داشت: این ماسک ها در فواصل زمانی مختلف و به طور رایگان بین واحدهای صنفی ضروری به ویژه نانوایی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی، نیروی های انتظامی، کارکنان اداره پست و شهرداری ها، آتش نشانان و … توزیع می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه ماسک های تولیدی در دو داروخانه بیمارستان موقوفه گودرز و شهید چمران یزد نیز توزیع می شود، افزود: تاکنون بیش از 5 هزار ماسک به طور رایگان بین اقشار نیازمند شهرستان یزد توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 30 هزار ماسک در کارگاه های خانگی اوقاف یزد تولید می شود

روزانه 30 هزار ماسک در کارگاه های خانگی اوقاف یزد تولید می شود