مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 03:202020-03-30سياسي

10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق بازنشستگان تخصیص می یابد


رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به نشست خود با رییس سازمان بودجه گفت: در این جلسه مقرر شد تا 10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری با حقوق دریافتی زیر 6 میلیون در سال 99 تخصیص یابد.

- حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست خود با رییس سازمان برنامه و بودجه برای شفاف سازی درباره حقوق شاغلان و بازنشستگان گفت: در این جلسه موضوع افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال 99 و همسان سازی حقوق آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مطرح شد که طبق مصوبه در بودجه سال 99 حداقل حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری 2 میلیون تومان باشد، این به آن معناست که اگر مجموعه دریافت حقوق و مزایا و افزایش حقوق 15 درصدی کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال 99 کمتر از 2 میلیون و 800 هزار تومان باشد، مابه التفاوت آن تا 2 میلیون و 800 هزار تومان پرداخت شود و حداقل حقوق دریافتی آنها این میزان تعیین شده است.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه موضوع حقوق دریافتی کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری که زیر 6 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق بازنشستگان تخصیص می یابد

10 هزار میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق بازنشستگان تخصیص می یابد