مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 03:552020-03-31سياسي

موسی پور: تحریم های دارویی آمریکا و هم پیمانانش ظلمی بزرگ به بشریت است


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تحریم های دارویی آمریکا را ظلمی بزرگ به بشریت دانست و گفت: ما در حال حاضر در سه عرصه جنگ اقتصادی، جنگ روانی و مقابله با کرونا به سر می بریم.

- حجت الاسلام محمدحسین موسی پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به شرایط خاص پیش آمده در کشور در پی شیوع ویروس کرونا گفت: امیدواریم با همدلی و همبستگی ملی و همچنین با جدیت و قاطعیت و بسیج تمام امکانات از این شرایط خطیر عبور کنیم.

وی تاکید کرد: وظیفه دولت این است که با کسانی که سهل انگاری و بی مبالاتی می کنند و جان دیگران را به خطر می اندازند، برخورد جدی داشته باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه همه ما باید به توصیه های بهداشتی و پزشکی عمل و با دست اندرکاران امر همکاری کنیم، افزود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گرچه یک اقدام دیرهنگام است اما کاری ضروری بود که باید با قاطعیت اجرایی شود و چنانچه این طرح از اواخر اسفند اجرا می شد، حتما امروز روند کاهشی در آمار مبتلایان را داشتیم و شاید شاهد جهش تعداد مبتلایان به کرونا نبودیم؛ مخصوصاً که این طرح، مانع از سفرهای بین شهری می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسی پور: تحریم های دارویی آمریکا و هم پیمانانش ظلمی بزرگ به بشریت است

موسی پور: تحریم های دارویی آمریکا و هم پیمانانش ظلمی بزرگ به بشریت است