مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-31اقتصادي

بهرمندی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار اسدآباد از راه آسفالته


مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از بهره مندی تمام روستاهای بالای 20 خانوار اسدآباد از راه روستایی آسفالته در سالجاری خبر داد.

- ساسان رستمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد 28 کیلومتر راه روستایی شنی وجود دارد که براساس قرارداد آسفالت و بهسازی 13 کیلومتر از این میزان راه شنی در حال اجراست و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای بالای 20 خانوار اسدآباد از راه روستایی آسفالته بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه آسفالت و بهسازی 13 کیلومتر راه روستایی،تنها 15 کیلومتر راه روستایی شنی در شهرستان باقی خواهد ماند که این روستاها نیز زیر 10 خانوار جمعیت هستند، افزود: اجرای بهسازی و آسفالت راه شنی روستایی قاسم آباد،سیاهگله به سوتپه،قمشانه، حیدرآباد و نادرآباد به طول 10کیلومتر به مبلغ قرارداد سه میلیارد تومان و اجرای آسفالت راه شنی روستایی گدار پهن به آفریانج به طول سه کیلومتر به مبلغ قرارداد 700 میلیون تومان راه های شنی روستایی هستند که در سالجاری آسفالت می شوند.

رستمی همچنین از اجرای روکش آسفالت در راه های منتهی به شهر اسدآباد واقع در کمربندی شهدا به عنوان یکی از قراردادهای در حال اجرا این شهرستان به مبلغ قرار داد 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرمندی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار اسدآباد از راه آسفالته

بهرمندی تمامی روستاهای بالای 20 خانوار اسدآباد از راه آسفالته