مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-31پزشكي

دیر خوابیدن در روزهای قرنطینه ممنوع


رییس انجمن تغذیه استان اصفهان با بیان اینکه یکی از رفتارهای غلط افراد در روزهای قرنطینه نامنظم شدن ساعت بیولوژیک و تا دیر وقت بیدار ماندن و دیر خوابیدن است، - ایسنا/اصفهان رییس انجمن تغذیه استان اصفهان با بیان اینکه یکی از رفتارهای غلط افراد در روزهای قرنطینه نامنظم شدن ساعت بیولوژیک و تا دیر وقت بیدار ماندن و دیر خوابیدن است، گفت: افرادی که خواب نامنظمی دارند بسیار سریع تر از بقیه دچار بیماری های عفونی می شوند.

حمیدرضا طغیانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرخوری در ایام تعطیلات و قرنطینه خانگی باعث افزایش کلسترول و چربی می شود، پس بهترین راهکار، افزایش مصرف بیشتر سبزیجات آب پز و خام مانند سبزی خوردن، کاهو، کدو، هویج، کلم و.

به صورت دورچین کنار بشقاب غذا در وعده های ناهار و شام است، چرا که با مصرف سبزیجات نیاز افراد به مصرف برنج برای سیر کردن خود کمتر می شود.

وی با اشاره به اینکه روزهای قرنطینه باعث ایجاد برخی عادت ها و سرگرمی ها شده است، افزود: یکی از این عادات غلط، پرخوری است، درحالی که به عنوان نمونه می توان مصرف 3 قاشق غذاخوری تخمه را با خوردن یک واحد میوه، برنج و یا نان جایگزین کرد و درصورت مصرف تخمه، از خوردن برنج یا نان صرف نظر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیر خوابیدن در روزهای قرنطینه ممنوع

دیر خوابیدن در روزهای قرنطینه ممنوع