مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-31پزشكي

بهبودی 79 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تأیید ابتلای 4 مورد جدید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی 79 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: چهار نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه شنبه 12 فروردین 97 نفر است.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از چهار بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن ها مثبت اعلام شده است، یکی از آنان آقایی 60 ساله و ساکن بوشهر که سابقه سفر به شاهین شهر در استان اصفهان را دارد و در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با حال عمومی خوب بستری است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید دیگر نیز آقایی 44 ساله ساکن شهرستان دشتستان که با یک بیمار که قبلاً نمونه آزمایش کرونایش مثبت شده بود در ارتباط بوده که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

وی تصریح کرد: بیمار جدید دیگر خانم 25 ساله و ساکن شهرستان گناوه که در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) گناوه با حال عمومی خوب بستری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بیمار دیگر که نمونه آزمایش کرونای وی مثبت شده، آقایی 30 ساله ساکن شهرستان دیلم است و با یک بیمار که قبلاً نمونه آزمایش کرونایش مثبت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 79 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تأیید ابتلای 4 مورد جدید

بهبودی 79 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تأیید ابتلای 4 مورد جدید