مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-31فرهنگي

برگزاری مسابقه «موزه را در خانه نقاشی کنید» از سوی موزه ملی ایران


این موزه با مشارکت کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) و ستاد گردشگری شهرداری تهران، مسابقه نقاشی کودک و نوجوان را با عنوان موزه را در خانه نقاشی کنید برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جبرییل نوکنده ضمن تبریک سال نو به تمامی کودکان و نوجوانان ایرانی در این خصوص گفت: از آنجایی که گروه ویژه ای از مخاطبان نوروزی موزه ملی ایران، کودکان و نوجوانانی هستند که همه ساله در این ایام از سراسر ایران برای بازدید و مشاهده به این مجموعه غنی از فرهنگ و تمدن ایران می آیند، اما همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران نمی توان از موزه ها بازدید کرد، بر آن شدیم تا برای پایداری زنجیره ارتباطی در نوروز 1399 اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی از میان آثار پیشنهادی موزه کنیم.

وی افزود: هدف این رویداد آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان بافرهنگ و هنر ایرانی و استفاده مفید از ایام فراغت حضور در خانه بوده است.

مدیر موزه ملی ایران تصریح کرد: موضوع این مسابقه برداشتی خلاقانه از میان 15 اثر تاریخی فرهنگی است که به پیشنهاد موزه ملی ایران برگزیده شده است.

تصاویر منتخب در تارنمای موزه ملی ایران با پیوند http://irannationalmuseum.

ir/fa/ قابل رؤیت است.

وی گفت: کودکان و نوجوانان 6 تا 12 ساله از 10 تا 20 فروردین 1399 می توانند تصویر اسکن نقاشی های خود را با تکنیک آزاد از طریق پست الکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه «موزه را در خانه نقاشی کنید» از سوی موزه ملی ایران

برگزاری مسابقه «موزه را در خانه نقاشی کنید» از سوی موزه ملی ایران