مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-31بين الملل

مسیرهای ورودی به تفرجگاه های طبیعی در فارس مسدود شد


مسیرهای ورودی به تفرجگاه ها و مراکز گردشگری طبیعی در برخی شهرستان های استان فارس با هدف ممانعت از تجمع مردم در روز طبیعت و قطع زنجیره انتقال کروناویروس، - مسدود شده است.

مسیرهای ورودی به جنگل ها، تفرجگاه ها و پارکهای طبیعی در شهرستان های فیروزآباد، جهرم و خرامه در استان فارس، با هدف ممانعت از ترددهای غیرضروری و تجمع مردم به بهانه روز طبیعت، مسدود شده است.

رییس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان فیروزآباد با اعلام این خبر گفت: باهدف پیشگیری از بیماری کرونا وحفاظت از عرصه های جنگلی به دستور فرماندار شهرستان فیروزآباد و با همکاری شهرداری میمند و نیز تلاش نیروهای اداره منابع طبیعی بخش میمند، مسیر منتهی از جاده قدیم میمند حد فاصل گردنه دوازده امام به سمت منطقه تفرجگاهی جنگل تلخاب تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

عبدالحمید بهبودی ضمن قدردانی از همکاری مسئولان و مردم این شهرستان افزود: در این راستا با همکاری نیروی انتظامی ،شورا ودهیار کلیه راه های منتهی به جنگل در عرصه های منابع طبیعی از هفته گذشته در روستاهاوبخش میمند این شهرستان مسدود و مردمی که در عرصه های منابع طبیعی برای تفریح رفته بودند از عرصه های منابع طبیعی وتفرجگاه ها به سرعت خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای ورودی به تفرجگاه های طبیعی در فارس مسدود شد

مسیرهای ورودی به تفرجگاه های طبیعی در فارس مسدود شد