مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:052020-03-31سياسي

نظارت کامل بر مراکز تحت پوشش بهزیستی زنجان انجام می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان تاکید کرد: تا به امروز نظام کامل بر مراکز تحت پوشش این اداره کل انجام شده و این روند ادامه خواهد داشت.

- محمد محمدی قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه این روزها که کل دنیا شرایط جدید را به خاطر شیوع ویروس کرونا تجربه می کند، رعایت نکات بهداشتی و مهم تر از همه، ماندن در خانه و حضور نیافتن در تجمعات می تواند بهترین راهکار برای مقابله با این ویروس باشد، گفت: با اقداماتی که تا به امروز در حوزه آگاهی بخشی انجام شده، تا به امروز با موردی از ابتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش مواجه نبوده ایم.

وی با یادآوری اینکه بی تردید سالمندان در برابر ویروس کرونا جزو افرادی به شمار می روند که بیشترین خطر و ریسک را برای ابتلا به این ویروس دارند، افزود: یکی از اولویت های ما در شرایط کنونی این است که اجازه ندهیم سالمندان تحت پوشش بهزیستی استان با سایر افراد ارتباط فیزیکی داشته باشند.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه از خیرین هم درخواست کرده ایم که در شرایط کنونی خدمات خود را به صورت غیرحضوری به مراکز تحت پوشش بهزیستی استان ارائه دهند، تصریح کرد: انتظار ما از خانواده هایی که قصد دارند با سالمندانی که در مراکز تحت پوشش این اداره کل حضور دارند، ارتباط برقرار کنند، این ارتباط را به صورت تلفنی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت کامل بر مراکز تحت پوشش بهزیستی زنجان انجام می شود

نظارت کامل بر مراکز تحت پوشش بهزیستی زنجان انجام می شود