مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:352020-03-31دانش

هزینه اردوهای راهیان نور دانشجویی زرند صرف سیل زدگان شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: به دلیل لغو اردوی راهیان نور امسال، هزینه این اردو را (سرانه دانشجو) صرف کمک به سیل زدگان شد.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: به دلیل لغو اردوی راهیان نور امسال، هزینه این اردو را (سرانه دانشجو) صرف کمک به سیل زدگان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سمنبر میرزایی با اظهار تأسف پیرامون سیل اخیر در استان کرمان توضیح داد: متأسفانه در حادثه سیل اخیر در جنوب استان کرمان به ویژه منطقه جازموریان به جمعی از هموطنان عزیزمان خسارات جبران ناپذیری وارد شد.

برای همدردی و کمک به سیل زدگان، دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از ساعات اولیه وقوع سیل در پی امدادرسانی به آسیب دیدگان بوده است.

وی ادامه داد: واحد زرند ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان و تسلیت به خانواده های جانباختگان خود را موظف به امدادرسانی دانسته.

برای همین به همت بسیج اساتید، کارکنان، بسیج دانشجویی و با تصویب در شورای فرهنگی مقرر شد به دلیل لغو اردوی راهیان نور امسال، هزینه این اردو را (سرانه دانشجو) صرف کمک به سیل زدگان کند.

میرزایی خاطرنشان کرد:محموله امدادی بیش از 400 تخته پتو به ارزش بیش از 260 میلیون ریال و بیش از 130 تخته پتو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان انار با همکاری رییس و مدیران واحد انار تهیه و به منطقه جنوب استان کرمان ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه اردوهای راهیان نور دانشجویی زرند صرف سیل زدگان شد

هزینه اردوهای راهیان نور دانشجویی زرند صرف سیل زدگان شد