مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-31فناوري

دست درازی اپلیکیشن های اندرویدی به گوشی کاربران!


بر اساس مطالعات جدیدی که توسط کارشناسان امنیت سایبری صورت گرفته است، بالغ بر 4 هزار اپلیکیشن اندرویدی بدون نیاز به کسب اجازه از کاربران و تنها از طریق رابطه برنامه نویسی خود، - بر اساس مطالعات جدیدی که توسط کارشناسان امنیت سایبری صورت گرفته است، بالغ بر 4 هزار اپلیکیشن اندرویدی بدون نیاز به کسب اجازه از کاربران و تنها از طریق رابطه برنامه نویسی خود، قابلیت دسترسی و مشاهده فهرست برنامه های نصب و استفاده شده بر روی دستگاه کاربران را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی گزارشی از سوی کارشناسان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری منتشر شده است که نشان می دهد بیش از 4 هزار اپلیکیشن اندرویدی قادر خواهند بود به فهرست اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه کاربران گوشی های اندرویدی دسترسی پیدا کرده و جزییات و اطلاعات برنامه های مذکور را مشاهده کنند.

این بدان معناست که تعداد بی شماری از اپلیکیشن های اندرویدی تنها به واسطه ی رابط برنامه نویسی خود یعنی اندروید و بدون نیاز به کسب اجازه از کاربران امکان اسکن گوشی های اندرویدی و دریافت جزییات درباره نرم افزارهای نصب شده روی آن ها را داشته اند.

بر اساس گزارشی که در وب سایت Arstechnica آمده، این جزییات شامل نام اپلیکیشن، تاریخ نصب و دانلود، تاریخ آخرین به روزرسانی و بسیاری دیگر از مواردی که نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست درازی اپلیکیشن های اندرویدی به گوشی کاربران!

دست درازی اپلیکیشن های اندرویدی به گوشی کاربران!