مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:252020-03-31اجتماعي

جریمه 500 هزار تومانی 80 خودرو در زنجان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 80 خودروی غیربومی و خودروهایی که اقدام به دور دور زدن می کردند، اعمال قانون شدند، - علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح ویژه توسط نیروی انتظامی در حال اجراست.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه این طرح شامل تشدید محدودیت های بیشتری در تردد و سفرها خواهد بود، گفت: از لحظه آغاز طرح، .

یک عده در مسائل شخصی خود رعایت کردند، یک عده نیز به دیگران برای رعایت مسائل کمک کرده اند اما عده ای رعایت نکردند.

وی با اشاره به طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه کنی بیماری کرونا در استان زنجان گفت: همچنین در داخل شهر نیز با خودروهایی که اقدام به پرسه زدن در شهر یا دور دور بیهوده کننده، برخورد خواهد شد.

شیرمحمدی با بیان اینکه برای روز طبیعت نیز تمهیدات ویژه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این راستا راه های اصلی و فرعی بسته شده است و همه تفرج گاه محدود و از ورود شهروندان به آن جلوگیری خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 80 خودروی غیربومی و خودروهایی که اقدام به دور دور زدن می کردند، اعمال قانون شدند، اضافه کرد: این خودروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 500 هزار تومانی 80 خودرو در زنجان

جریمه 500 هزار تومانی 80 خودرو در زنجان