مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:352020-03-31اقتصادي

روزانه 4 میلیون ماسک سه لایه به تولیدات قبلی اضافه می شود


مدیر کل دفتر صنایع برق و تجهیزات پزشکی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) روز 12 فروردین از دو واحد اصلی تولید ماسک سه لایه و N95 در شهرک صنعتی اشتهارد و پردیس دانشگاهی کرج در استان البرز بازدید کرد.

- مدیر کل دفتر صنایع برق و تجهیزات پزشکی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) روز 12 فروردین از دو واحد اصلی تولید ماسک سه لایه و N95 در شهرک صنعتی اشتهارد و پردیس دانشگاهی کرج در استان البرز بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شاتا، کیوان گردان در حاشیه این بازدیدها در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: هم اکنون مراحل نهایی نصب ماشین آلات و راه اندازی بزرگترین واحد صنعتی تولید ماسک سه لایه در استان البرز در حال انجام است که به تنهایی می تواند با ظرفیت اسمی، روزانه 3 میلیون قطعه ماسک را پس از راه انداری به حجم تولیدات کنونی کشور اضافه کند.

وی تصریح کرد: برای افزایش تولید روزانه ماسک سه لایه تا یک میلیون قطعه دیگر نیز در سایر استان ها برنامه ریزی و در حال اقدام هستیم که واحدهای مربوطه نیز در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

گردان تاکید کرد: تولیدات بهداشتی کشور در راستای حمایت حفاظتی از کادر درمانی و پرستاران عزیز کشورمان به وزارت بهداشت تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 4 میلیون ماسک سه لایه به تولیدات قبلی اضافه می شود

روزانه 4 میلیون ماسک سه لایه به تولیدات قبلی اضافه می شود