مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:352020-03-31اقتصادي

تاکسی های اصفهان برای خدمت رسانی به مردم در دو شیفت فعال هستند


معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تاکسیرانی برنامه ریزی کرده است که تعدادی تاکسی در سطح شهر به طور شیفتی در این 2 روز فعالیت کنند، حضور در تفرجگاه های شهری نیز ممنوع بوده و بسته هستند.

- حسین امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با فعالیت نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان در روزهای 12 و 13 فروردین اظهار کرد: برای کلیه نیروهای خدماتی مناطق و سازمان های وابسته به شهرداری برگ مجوز تردد که مشخصات فرد و کد ملی وی روی آن درج شده و به مهر منطقه رسیده است برای روزهای 12 و 13 فروردین پیش بینی شده و در اختیار آن ها قرار داده شده است تا به محل کارشان مراجعه کرده و کارشان را انجام دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در رابطه با فعالیت فروشگاه های کوثر نیز افزود: برای متصدیان فروشگاه های کوثر هم سازمان میادین برگ تردد صادر کرده است که بتوانند در محل کارشان حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوسرانی در روزهای 12 و 13 فروردین جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به طور کامل غیرفعال است، خاطرنشان کرد: اما تاکسیرانی برنامه ریزی کرده است که تعدادی تاکسی در سطح شهر به طور شیفتی در این 2 روز فعالیت کنند، حضور در تفرجگاه های شهری نیز ممنوع بوده و بسته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های اصفهان برای خدمت رسانی به مردم در دو شیفت فعال هستند

تاکسی های اصفهان برای خدمت رسانی به مردم در دو شیفت فعال هستند