مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:202020-03-31سياسي

‎نفرت ملت ها از مترسک آمریکا با هیچ زمانی قابل قیاس نیست


جمیعت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به کارشکنی امریکا با اعمال تحریم های دارویی علیه ایران، تاکید کرد: نفرت ملت ها از رفتار ضدبشری و تروریستی آمریکا قابل قیاس با هیچ زمان دیگری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که ضمن رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از برگزاری جلسه حضوری، نسبت به رصد مسائل داخلی، منطقه ای و بین المللی اقدام کرده و با ادای احترام نسبت به شهدای خدمت و درگذشتگان ویروس کرونا و تعظیم در برابر وحدت، همدلی، معنویت و روحیه جهادی مدافعان خط مقدم این جبهه، ملت ایران را به پاس این همراهی شایسته تحسین و تکریم خواند.

  جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اعتراض و گلایه مندی خود را از تاخیر چند هفته ای دستگاه اجرایی برای قرنطینه سازی کامل شهرها و نادیده گرفتن افزایش مبتلایان، نقض حقوق عامه خواند.

این جمعیت با اشاره به اینکه 12 فروردین هر سال یادآور تثبیت حاکمیت سیاسی جمهوری اسلامی با رای 98درصدی مردم و سرآغاز تحولات بزرگ در معادلات منطقه ای و جهان است، تصریح کرد: امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی 41 سال قبل با جوهره اندیشه دینی و وحیانی، پایه گذار نظام مردم سالاری شد که دو قطب مسلط شرق و غرب آن را برنمی تابیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎نفرت ملت ها از مترسک آمریکا با هیچ زمانی قابل قیاس نیست

‎نفرت ملت ها از مترسک آمریکا با هیچ زمانی قابل قیاس نیست