مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 17:452020-03-31سياسي

نامه انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیر دولتی به رییس جمهور


روزنامه ها با دعوت از نخبگان سیاسی،علمی و فرهنگی وتولید محتوای آگاهی بخش می توانند راه را بر انتشار اطلاعات غلط در جامعه ببندند و از طرفی سیاست گذاران را در اعمال سیاست های درست ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیر دولتی در نامه ای به رییس جمهور، در واکنش به تعطیلی چاپ نشریات و روزنامه ها، نکاتی را مطرح کردند.

متن این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور با سلام و احترام با عنایت به مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی برخی از صنوف از جمله چاپخانه ها که نتیجه آن تعطیلی چاپ نشریات و روزنامه ها میباشد، مواردی به شرح زیر به استحضار میرسانیم : 1-ایران یکی از کشورهایی است که همواره در معرض بحران های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی قرار داشته است.

هر جا که بحران وجود دارد به ابزار مدیریت آن و رسانه نیاز است.

بحران های سیاسی ـ اجتماعی، و یا بحران های ناشی از بلایای طبیعی از جمله لحظاتی است که رسانه های جمعی نقش های خود ، از جمله نقش های اطلاع رسانی و آموزشی را جهت بیان خبر،تحلیل و.

نه تنها به خوبی ایفـــا می کنند، بلکه حتی باید بتواند ایفای این نقش را در لحظاتی از عمر این رسانه، تاریخی و به یادماندنی نمایند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیر دولتی به رییس جمهور

نامه انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه های غیر دولتی به رییس جمهور