مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 18:002020-03-31اجتماعي

4 ورودی اصلی ورامین به مناطق جنوبی شهرستان مسدود شد


به منظور جلوگیری از حضور مردم در مناطق و مزارع جنوبی شهرستان ورامین در روز طبیعت، چهار ورودی اصلی شهرستان به سمت مناطق جنوبی مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مسدود بودن ورودی های اصلی ورامین در روز طبیعت اظهار داشت: ورودی شهر جوادآباد از منطقه حصارک، ورودی روستای آبباریک به سمت جوادآباد، ورودی روستای موسی آباد بختیاری از انتهای شهرک رضی و ورودی روستای احمدآباد پس از ریل راه آهن سراسری تهران مشهد از ساعت 24 امشب مسدود می شود.

وی ادامه داد: ورود خودروها به سمت شهر ورامین مانعی ندارد و می توانند در داخل شهر تردد کنند.

فرماندار ورامین خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن 13 فروردین روز طبیعت، تمهیداتی از جمله تعطیلی تمامی بوستان ها، تفرجگاه ها و مسدود شدن مسیرهای منتهی به بوستان ها صورت گرفته و از استقرار خودروها در حاشیه خیابان ها، معابر، حاشیه مزارع، بوستان ها و میادین شهر با همکاری پلیس راهور جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کاغذلو بیان داشت: با همکاری پلیس راهور، خودروهایی که به تذکرات پلیس توجه نکنند با جریمه 500 هزار تومانی مواجه شده و در صورت اصرار بر تخلف با استفاده از جرثقیل که در میادین اصلی شهر مستقر خواهد شد، به پارکینگ منتقل می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ورودی اصلی ورامین به مناطق جنوبی شهرستان مسدود شد

4 ورودی اصلی ورامین به مناطق جنوبی شهرستان مسدود شد