مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-01سياسي

اقامه خدمت بدون مرز موکب گیلانی در ایام کرونا


تبدیل موکب خدماتی موکب الزهرا به پایگاه سلامت در ایام کرونا و تجربه خدمت گذاری آن در مناطق مختلف نشان داده این موکب برای اقامه خدمت مرز نشناخته و اصل خدمت به مردم را هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده - مواکب حسینی از اجزای جدایب ناپذیر حرکت عظیم همایش بین المللی اربعین هستند که در خلق حماسه پیوسته کانون توجه بوده و میلیون ها نفر در سراسر جهان از خوان نعمت آن متنعم شده اند.

مواکب ابتدا با ارایه خدمات متعدد و صلواتی به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام در مسیرهای پیاده روی منتهی به کربلا از جمله نجف اشرف راه اندازی شدند و در هر دوره بر تعداد آن و خدماتشان افزوده شد اما امروزه شاهد هستیم مرز شکل گیری آنها و خدماتی که ارایه می شود نیز برداشته شود و هر کجا که نیاز به خدمت باشد، خادمان آن احساس تکلیف کرده و خیمه خدمت را اقامه کنند.

یکی از موکب های گیلانی که در ایام اربعین به خدمت زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا طی چندین سال متوالی مشغول بوده، موکب نورالزهرا سلام الله علیهما است.

نورالزهرا علاوه بر خدمات اسکان در شهر کربلا در چند نقطه، خدماتی نظیر تامین وعده های غذایی را نیز بر عهده داشت و در کنار این دو وظیفه مهم به مسایل شرعی و تامین محتوای فرهنگی زائران نیز مشغول بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه خدمت بدون مرز موکب گیلانی در ایام کرونا

اقامه خدمت بدون مرز موکب گیلانی در ایام کرونا