مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-01سياسي

ماجرای ذرت های آلوده به کجا رسید؟/ آزمایشگاه های اصفهان مقصد جدید معمای حل نشده


با وجود اینکه طبق آخرین اظهار نظرها بنا شده بود ذرت های آلوده امحا شود، اما ظاهراً قرار است معمای چند ساله ذرت های آلوده سرنوشت دیگری پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، از سال 96 تاکنون ماجرای توقیف ذرت های آلوده در بندر امام خمینی خبرساز شده است.

سال 96 یکی از خبرگزاری ها از قول یک مقام مسؤول در بندر امام از کشف و توقیف حدود 120 هزار تن ذرت آلوده در گمرک استان خوزستان خبر داد.

ماجرای ذرت های آلوده به کجا رسید؟ ماجرا گذشت تا اینکه امیر خجسته ناییب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس سال گذشته با انتقاد از عدم امحاء ذرت های آلوده، گفت: با بررسی گزارش ارسالی به کمیسیون اصل نود مجلس، پس از بازدید و بررسی از بندر امام خمینی در خوزستان، رییس جمهور در نیمه نخست امسال دستور امحاء این ذرت ها را صادر کرد که با گذشت چند ماه از تشکیل کمیسیون همراه با وزرای اقتصاد، کشاورزی و صمت، طی بررسی های متعدد و رسانه ای شدن موضوع، اقدام عملیاتی در این خصوص صورت نگرفته است.

 مرتضی رضایی معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز آبان ماه 98 از سه راهکار پیشنهادی برای تعیین تکلیف محموله ذرت های آلوده خبر داد و گفت: در این خصوص سه روش پیشنهاد داده شده؛ نخست اینکه به کشور مبدأ که از آنجا این ذرت ها وارد شده است برگردانده شود یا کشورهایی که این استانداردها شامل حال آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ذرت های آلوده به کجا رسید؟/ آزمایشگاه های اصفهان مقصد جدید معمای حل نشده

ماجرای ذرت های آلوده به کجا رسید؟/ آزمایشگاه های اصفهان مقصد جدید معمای حل نشده