مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-01فرهنگي

فراخوان مسابقه عکس موبایلی «بهارواره» منتشر شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر از برگزاری مسابقه عکس موبایلی، همزمان با طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

- مهدی رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از برپایی گام نخست پویش بهارواره ویژه پیام های نوروزی عید درخانه هستیم با مشارکت 111 فعال فرهنگ، ادب، هنر و رسانه که از 26 اسفند تا 3 فروردین ماه صورت پذیرفت، گام دوّم پویش بهارواره با مسابقه عکس ازپنجره ببینیم ویژه عکاسی با موبایل ، برداشته می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر افزود: با توجه به طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی و حضور مردم در خانه ، موضوع عکس ها زندگی از قاب پنجره است و متقاضیان می بایست چشم انداز محیط پیرامونی محل زندگی را از قاب پنجره و در کادر افقی به تصویر بکشند.

رمضانی یادآور شد: برای شرکت در مسابقه، لازم است آثار با ذکر عنوان عکس، نام عکاس و شماره همراه، حداکثر تا تاریخ 20 فروردین 99، به صفحه اینستاگرام بهارواره با شناسه @baharvare دایرکت شود تا پس از پذیرش، با نشان “بهارواره” و عنوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، در صفحه مذکور منتشر شود.

مسئول دستگاه فرهنگی شهرستان قائم شهر ادامه داد: آثار منتشر شده در اینستاگرام بهارواره ، توسط داوران (به شکل تخصصی) و نیز مخاطبان (از طریق لایک)، رأی گرفته و در نهایت، پنج عکاس برگزیده ی داوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه عکس موبایلی «بهارواره» منتشر شد

فراخوان مسابقه عکس موبایلی «بهارواره» منتشر شد