مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:552020-04-01سياسي

مردم به نظر مأموران انتظامی احترام بگذارند


فرماندار همدان باتأکید براینکه هدف از طرح فاصله گذاری اجتماعی جلوگیری از تجمعات مردمی است، گفت: در روز طبیعت مردم برای حفظ جان خود و مهار کروناویروس در خانه هایشان بمانند.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان باتأکید براینکه هدف از طرح فاصله گذاری اجتماعی جلوگیری از تجمعات مردمی است، گفت: در روز طبیعت مردم برای حفظ جان خود و مهار کروناویروس در خانه هایشان بمانند.

حسین افشاری در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه انتشار روزافزون کروناویروس در استان و در راستای فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره بیماری از صبح امروز طرح های ترافیکی در سطح شهرستان به ویژه در مسیرهای گردشگری اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه با جدیت مصریم این طرح اجرایی شود، تصریح کرد: مسیرهای گردشگری سد اکباتان، انتهای شهرک بهشتی به تفریجان، دره مرادبیگ، چشین، ابرو، گنجنامه و بلوار ارم، مریانج به امامزاده محسن(ع)، حیدره پشت شهر به مریانج و پارک ها و بوستانهای سطح شهر از صبح امروز مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این مسیرها با موانع فیزیکی مثل نیوجرسی وخاکریز مسدود شده است، خاطرنشان کرد: طرح از ساعت 7 صبح امروز با استقرار نیروهای انتظامی و پلیس راه و پلیس راهور شروع شده است اما همچنان برخی از مردم اصرار دارند وارد مسیرهای گردشگری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به نظر مأموران انتظامی احترام بگذارند

مردم به نظر مأموران انتظامی احترام بگذارند