مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-01سياسي

هدیه سفر مشهد مقدس برای کادر درمان همدان


جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان از هدیه سفر مشهد مقدس برای کادر درمان همدان به پاس قدردانی از زحمات آنها خبر داد.

- علی معتبرنیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به پاس قدرانی از زحمات بی دریغ مدافعان سلامت 14 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده برای این عزیزان در نظر گرفته شده است.

وی به اعطای 14 بلیت بازدید رایگان از غارعلیصدر با یک نفر همراه نیز اشاره کرد  و گفت: زمان قرعه کشی روز میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) است.

جانشین قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه این تسهیلات ویژه کادر درمان مقابله با بیماری کرونا شهرستان همدان است خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت نام به آدرس https://b2n.

ir/mashhad99 مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: گروه جهادی شهید حسین همدانی به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) در نظر دارد به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ مدافعان سلامت و کادر درمان بخش های کرونا در شهرستان همدان اعم از پزشکان، پرستاران، بهیاران و.

هدیه هایی را در نظر گیرد هرچند این کوچکترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

  معتبرنیا بیان کرد: طی این فراخوان از تمام کادر درمان بخش های کرونا بیمارستان های شهرستان همدان دعوت می شود در این پویش ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه سفر مشهد مقدس برای کادر درمان همدان

هدیه سفر مشهد مقدس برای کادر درمان همدان