مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 10:402020-04-01اقتصادي

اوضاع صنعت نفت شیل آمریکا بدتر خواهد شد


افزایش مازاد عرضه نفت در بازار جهانی به دلیل کاهش تقاضا به خاطر شیوع ویروس کرونا حاکی از آن است که اوضاع صنعت نفت شیل آمریکا به سمت بدتر شدن پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، با توجه به آن که قیمت نفت شیل آمریکا در حال نوسان در محدوده 20 دلار در هر بشکه است و از سوی دیگر شاهد پیش بینی افزایش مازاد عرضه نفت به بازار جهانی به خاطر کاهش تقاضا ناشی از شیوع ویروس کرونا هستیم، در آینده شاهد بدتر شدن اوضاع در صنعت نفت آمریکا خواهیم بود.

روز یکشنبه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، وضعیت اضطراری اجتماعی در آمریکا به خاطر شیوع کرونا را تا پایان ماه آوریل تمدید کرد و از طرح قبلی خود برای از سرگیری شرایط عادی در اقتصاد آمریکا تا عید شکرگزاری عقب نشینی کرد.

  از طرف دیگر هنوز مهر بودجه 2 میلیارد دلاری تخصیص داده شده از سوی کنگره آمریکا برای کمک به اقتصاد این کشور در تقابل با کرونا خشک نشده، حالا صحبت از چهارمین طرح کنگره برای مقابله با کرونا به میان آمده است.

تاکنون 193 میلیون نفر در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در معرض نوعی قرنطینه قرار گرفته اند.

در اوایل ماه مارس برخی پیش بینی ها حاکی از آن بودند که در سال 2020 شاهد منفی شدن تقاضای نفت خواهیم بود و 220 هزار بشکه از تقاضای نفت در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع صنعت نفت شیل آمریکا بدتر خواهد شد

اوضاع صنعت نفت شیل آمریکا بدتر خواهد شد